all i got is time

det här ska jag hinna under lovet:
sticka - vantar, halsduk, sockar. mys
läsa new moon på engelska.
GYMMA
köpa julklappar
åka till gävle
SHOPPA -
var det någon som sa mellandagsrea ? :d
Träffa kompisar och mysa
läsa en fransk bok, skriva rescension
göra klart min matte uppgift som jag inte ens valt
göra klart lite resteskolarbeten
Jobba med projektarbetet


Detta ska jag sysselsätta mig med. kul. De med fetstil är sånt som jag valt att göra, sånt jag tycker är kul och avslappnande,typ. Det som däremot kommer ta kål på mig är en franska bok om andra värdlskriget (som jag desvärre inte valt själv), projektarbetet och slutuppgiften i matte D. hej pain.
Men det ska bli kul att träffa min baby sister och få julklappar. Och för första gången på sjukt länge fira nyår hemma. Har ju åkt utomlands alla år så jag har inte ens firat jul the normal way ni vet fest, skumpa, vänner, tolvslaget.


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0