djungeln

hejj bloggen.

Jag är så sjukt trött, känner mig lite sjuk också. inte bra tecken.Somnade igår framför slumdog millionaire, väcktes runt två tiden av mammas fina klingade röst..
Sov bara till halv tio då jag skulle på rean idag.
Mellandagsrean för mig höll på från 10:15 - 14:20.
Varmt, folk som luktade illa, folk som boxtavligt talat slogs för grejer, bitchblickar. Det bestog dagen av, en djungel helt enkelt.
Kom hem med närmare bstämt tio kassar av från olika affärer, hel nöjd noori nu.
Det som är problemet nu är att jag har ca 500 riksdaler att leva på en vecka, klänning och skor ska köpas till nyår plus saft. Det kommer inte att räcka. Får be min pappa om pengar.. .

nu : powernap, sen städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0