dagens citat

dagen har varit som en annan typisk maydi-nuuri dag. Kalabalik.
Men jag gillare. Massa skratt och tårar.
Vi drog till biblioteket efter skolan och skulle sitta o plugga till matte provet nästa vecka. En stund senare kommer nån eretrian/afrikan. Han sätter sig på datorn brevid oss och kollar på sidor.
Såhär löd konversationen sen

han : Vad gör ni flickor
Vi : vi pluggar matte
Han : ne det gör ni inte alls
Vi : JO ! det ser du väl!!

Efter en stund så frågar han om han kan få låna en penna, jag äär ju såå snäll så jag ger han en.
Han - till mig : kan du persiska
Jag : nej.
Han : vart kommer du ifrån ?
Jag : jag är svensk
Han : Aldrig
Vi ASGARVAA!!HAHAHAHA
Han : är du från jugoslavien ?
Jag : nej ?!?!?!

Då "ringer" majda micke. dvs hon tar upp sin mobil och låtsas ringa micke för hon dör av garv.

Han : turkiet, iran, pakistan ?
Jag : EUW! nej nej och återigen nej
Majda : hon kommer från irak fan
Han : men du kan inte arabiska
Jag : varför skulle jag inte ?
Han (på arabiska) : vad heter du ?
Jag : noor
Han : Noor? inte noora ?
Jag : nee bara noor, och ja det är unisex namn
Han : men är du kille? för noor är killnamn. Noora är för tjejer och noor killar.
Jag & Majda dör avgarv medans jag nickar förstående.

Han: Vad siktar ni på för betyg ? VG?
Majda: NEJ är du dum ? , mvg såklart
Han : EMn jag kan ge er mitt nummer så kan ni ringa när ni behöver hjälp, geografi, filosofi, psykologi, matte och gympa.
Jag : Vi går inte samhälle.

Sen innan han skulle gå så säger han jag gillar långa och stora tjejer som ni.
Då dog vi verkligen!
Asså jag har aldrig haft så där kul på biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Mayda

Men det bästa var nog när han tog upp ett ben på bordet och började vissla eller sjunga HAHAGAA :D !!

2009-12-03 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0