Dec. 9, 2009

hej där.
länge sen jag skrev lite seriöst. Har inte blivit av för att jag har varit välidgt strssad på sistone med alla prov hit och prov dit. Det får jag sona för nu. Stressen gör så att jag sover sämre, eller nästan inget överhuvudtaget. Igårnatt svettades jag jättemycket och kunde inte ova, saqtt och läste en diktbok men kunde inte sova(anledningen till boken är tt jag alltid somnar till den) och sen imorse hade jag ingen ork att vara i skolan, satt och gjorde inget på min enda lektion idag.
Nu ligger jag här med datan på magen, den värmer verkligen men det är inte värme jag vill ha utan lite kyla.
Tempen i huvet på mig ligger på 39,2 grader. hej feber.
Jag skiter i om jag har feber imorgon för imorn har jag två prov att ta itu med.
Varför nu ? och varför inte på lovet ? jo för att jag jämt ska bli sjuk, när var det senast jag var sjuk ? Förra veckan.
ne nu svamlar jag bara, kommer snart att somna pga 2 panodil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0