filmmys

hej där.

Igår hade jag och majda en workout i lokalen un der mig, tror ni inte jag känner av idag eller?! min mage spricker snart.
Vi prata även om allt möjligt som killar, fester och bitches.
Magen värker lite nu, därför blir det skönt med cola och Bea chips framför
filmen som mamma hyrt idag - Flickan som lekte med elden
Mamma är så skön, hon kom hem från jobbet igår och hade hyrt två filmer Slumdog Millionaire och Män som hatar kvinnor. Den första har jag redan sett och den andra har jag på datan.
Jag tar filmerna och ser slumdog millionaire
Jag : Men den här filmen är sjuukt bra och sorglig, väldigt gripande
Mamma  : jaha vad kul, jag tog den för den såg bra ut

Sen ser jag män som hatar kvinnor.
Jag : Mamma varför har du hyrt en svensk film ?
Mamma : det har jag inte alls gjort
Jag : läs ...
Mamma : HAHAHA jag trodde den handla om någon psykiskstörd självmordsbenägen emoflicka.
Jag : HAHAHAHAHAH! och du vill alltså se en sån störd film
Mamma : varför inte, jag tycker alla verkar störda nu.
BÄST!!


filmen var okej, lite för naket för min smak. Även att jag kom på vem som var mördaren först inna det gått tio minuter men det var inte så svårt ;)
Jag brukar ju läsa böckerna tillhörande diverse filmer, men jag är glad att jag inte läste den här för jag är ingen deckare-typ. Det här med mord och att hitta den skyldige osv är inte min grej. Jag läste kitty när jag var liten men längre än så blir det inte.

Vi ska tydligen se tvåan idag, yeeej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0