Flickan som lekte med elden

Det var filmen vi såg igår, sjukt bra.
Den var spännande och inte förutsägbar.
Michael är en så sjukt bra skådespelare, han har varit med i Så som i himmelen, grabben i graven brevid och jag föll för  redan då. Han är trobar.
Det konstiga med filmen var att vissa scener inte hörde ihop med filmen, t.ex sexscenen med miriam och lisbeth. Hur nödvändigt var det att se hur lesbiska har sex ? Och sen tycker jag att lisbeth är naken mest hela tiden. äsch skitsamma..
Som jag sa förut är jag ingen deckare typ. Jag har aldrig sett Beck och Wallander och låter det helt vara så. Och jag är int eheller för svenska filmer. HNar endast sett ett fåtal men de var okej. Den här däremot är jättebra och så är ju paolo roberto med också, han är sååå himlans snygg. 
Den handlar om män som ingår i rättväsendet som köper sex och när journalisten och den ansvarige utgivaren av Millenium - Michael Nyquist försöker  skriva en artikel om det och hänga ut torskarn, så sker ett trippelmord. Artikeln stoppas upp men Michael börjar sin egen undersökning om sexhandeln och alla vägar leder till Salanders förflutna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0