helgen

hej där !
Jag har städat hela dagen, då menar jag verkligen storstädningen från en sida av lägenheten till den andra.
Vi delade fifty fifty jag och syrran eftersom mamma jobbar och bror är hos pappa. Mamma vet inget så hon kommer bli överasskad.
Igår var det bakis dagen, har inte druckit på hundra år och så körde jag verkligen med tysken i fredags. väl inne på Gfesten spårade det ut.
Par var otrogna, alla strulade med alla, dansen var outrageous, musiken var grym, killen var grym och vissa gick över gränsen, om dom nuj visste att de fanns en.
Åkte hem med en trevlig nyfunnen vän och en lite misshandlad tumme, en nvare klämde min tumme i toalettdörren.
När kvällen är så grym som den var i fredags och som den brukar vara få gånger så är dagen efter en pain nin the ass.
Kändes som jag gick halvsovandes och att jag var brutalt misshandlad.

nu ska jag se på coyote ugly men njut av dessa bilder ni =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0