lovångest

hallåhallå

Dagen har varti väldigt seg, slumrade till flera gånger under dagen. Det är ett av alla tecken på att jag borde sova mer.
Även att jag fick världens panik/ångest när mamma sa att nästa vecka är sista veckan på jullovet.
Hur fort har det inte gått, så mycket man inte har gjort.
Varför planerar man alltid att göra så mycket under lovet, vara med så många som möjlligt, festa sönder, plugga men endå blir det alltid av.
Jag bestämde at sticka och plugga så jag hann ikapp i ämnena, inget av dessa har jag gjort och jag måste få tummen ur röven och göra det speciellt plugga för jag ligger efter och har en massa uppgifter som ska lämnas in.

nu ska jag dricka varm choklad och sticka framför vänner säsong 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0