myslördag

godmorgon, det är det verkligen idag. Jag har sovit som bara den. Jag lade mig precis efter idol - efter att erik vann. Det jag hade hoppats på.
Sen vaknade jag för en stund sedan, helt otroligt att jag sovit hela tiden, sekunder, minuter, timmer har passerat och jag har sovit, väldigt djupt.
Idag händer inget speciellt, har lite ont i ryggen och nacken fortfarande. Däremot är febern borta men det som har tagit dens plats är halsen, det gör lite ont att svälja.
Skulle egentligen ha kamoanjat idag men jag råkade kliva upp försent och så vill jag inte bli ännu sjukare, men förlåt.
Sitter nu placerad under täcket med laptopen på benen, morgonrocken på, mys musik på, och te i handen. Kan inte alla dagar vara såhär mysiga och chilliga, att bara vara ?

nä nu ska jag läsa lite bloggar.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0