ta inte ut nått i förskott

hejdär.
jag vaknade tidigt idag, tog ju en powernap igår efter skolan. Jag var rött hela dagen igår, har mycket on my mind .. .just för tillfället är det för mycket på gång och jag hinner inte med allt. Och som om jag inte hade nog med saker att göra så gick jag på franskan igår.  Jag sa ju i helgen att jag hade en fri vecka, helt clean. Men jag uttalade mig i förtid. Tre saker att göra i franska bara den här veckan och inte nog med det så ska jag skriva filmrecension till på torsdag.

just nu sitter jag och kollar på glee, jag är lite fast. Jag vill veta vad som händer med den fejk gravide, Quinn, framträdanden, sångerna och med de två lärarna som gillar varandra.
En anna anledning är för att alla andra serier har uppbehåll ända till januari. På lovet kommer jag nog kolla på serier från början, typ Vänner och kanske greys. Jag har missar massa grey's avsnitt inte för att nänma hela 5 säsongen. Vänner är också bra för det är sjukt många säsonger och jag kommer ha bra mycket tid på lovet.

nu : franska skrivning ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0