the end is finally here

nu har jag lov, finnally.
Har suttit och skrivit fimrescensionen hela kvällen, det blev seven pounds för den var gripande och bäst av de tre filmerna dessutom var den lättast att skriva om eftersom jag kom på saker medan jag tittade på filmen . Kruxet är att jag var klar för 3 timmar sen men internet strulade så jag har suttit och fösökt med alla möjliga knpe att fixa det. tänkte tillslut ge upp, ta mitt arbete på ett usb och åka till läraren för att överföra. Ska det vara klart idag så ska det!
Nu över till dagen, den har varit kaos. Först "vaknade" jag, om jag nu hade sovit. Åkte till skolan i snöstormen, där hade alla panik över chokkladtomtarna som var gömda. Mest karin för hon hade helt glömt bort att dt skulle vara och ko  därför inte i tid för den så kallade jakten. julbordet var inte att hurra för precis. Julmust ska det vara !
drog och lade mig hos sjuksyster efter att jag nästan svimmade , har blivit mycket svaggare nu på sistone men jag vet inte varför. Sov som aldrig förr - och det orsakade att jag missade stressföreläsningen.
Sen väntade den riktiga sängen hemma.

-nu har jag lov, i tre veckor. En käsnal av lättnad kröp just in i mig. Fast det förstördes en sekund efter när jag kom på att jag har ett lager skolarbete som måste göras. Franska hit, svenska dit och matte, åhåhåå speciellt matte.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0