tisdag

hej där.

Dagen har varit väldigt lug, men det är väl alla jullovsdagar.
Min aptit dessa dagar har minskat, jag tycker allt lutar illa och äter inte alls på bestämda tider.
annars händer det inte så mycket, kollar på gamla idol och läser bloggar. Planerar lite nyårsfirande och pratar lite med olika vänner.
Imorgon blir det en hektisk dag på stan, massa saker att fixa. Mitt kamerabatteri har fuckat så måste kolla upp de, kolla ny mobil, kolla nya glasögon och så måste jag fixa lite innan nyår - klänning står högst upp på listan. Mamma är så gulligull så hon ska köpa klänningen och ett par jeans jag kollat på.

nu ska jag vara social med mina småsyskon och spela monopol =)



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0