tisdag

Tja !

jag är fortfarande sjuk. Idag vaknade jag tidigt för att jag hade tid hos tandläkaren och på halsocentralen jag hade ett hål som jag ska fixa nästa vecka.
Sen kom pappa ifrån gävle och vi käka på hot chili, älska thai mat. Sen drog jag en runda på stan där jag skulle köpa lite små saker.
Och nu ligger jag har i min favorit posiotion i sängen ;)
skämt osido, jag ligger med datan på magen och kikar på OC.
De nya avsnitten av Gossip girl, Oth och heroes är klartankade så jag ska väl kika på de också.
Pappa var snäll och köpte ckokladkakor till mig 200 grams, både daim som jag sitter och knaprar på nu och degestive.
Även att jag aknade upp med världens nakkspärr så efter att masserat in tigerbalsam så sitter jag med en halsduk runt halsen/nacken och hoppas att det ska bli bättre.

Gud, det har gått två dagar och jag har aldrig saknat en person så här mycket. Det betyder väl att personen mycket för mig, men efter all drama orkar jag inte. Vår relation var väl inte meant to be. Alla var emot den och det var väl ingen som inte ville förstöra. Inte ens personen kunde stå emot.



jag harr inte så mycket att skriva om för tillfället, men det kankse blir nått inlägg om en timme eller så, mamma jobbar natt och då blir det lite ensamt och då kanske tankana kommer ner på tangentbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0