tjockiskväll

Hej.
Gud det är så skönt med ledighet, speciellt idag då jag inte har pluggat något och det närmaste ansträngande jag kommit är att skala en banan.
Vilket bättre slut än att ha en myskväll på en myslördag. Jag och syrran ska ha myskväll med början om en stund. Vi ska baka, det lutar mot lussisar eller muffins. Sen ska vi tjocka oss med det + godis + chips + julmust framför några filmer. Vi tänkte se en komedi, en skräckis och en tonårsfilm/tjejfilm. Jag älskar när jag får bestämma film då blir det ingen storbölakärleksblask film som t.ex the notebook som någon valde förra veckan och trodde jag skulle gråta till .. .(inga namn nämnda :D )


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0