16fredag

hejhej
har varit ute på språng heela dagen.
Ett möte först som gav mig underbara nyheter, nu hänger allt på att jag ska ta tag i saker och ting.
Sen träffadejag ethel och sedan vblev det möljen tillsammans med solen. Har faktist fått lite färg i ansiktet. Men det försvinner ju lika fort som det kom.
Mamma har tagit med sig pizza och jag som inte ätit på hela dagen har en skrikande mage.
Efter pizzaätanden ska vi kika på The Box och tjocka oss.
Vaddå jag skulle gå ner i vikt till studenten/balen/stranden ?
Man lever bara en gång (;
Imorgon blir det bara att vara inne och pluggapluggaplugga. Lite matte, en massa biologi, krydda på med lite miljökunskap, och en gnutta svenska. Min lördag.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0