3april

hejhej.

Hann inte skriva / ladda upp bilder igår för attt jag hade en sjukhelvetes mycket saker att göra.
Bland annat pluggade jag matte, sen städade jag min så kallade soptipp. Efter att alla familjemedlemmar tagit sig an ett rum var så kom det gäster. Dom var här ett tag och då skulle man ju vara social. Meningar man hört förut och som alltid ska komma upp på tal " gud vad du förändrats", " varför sparar du inte ditt hår", " har du gårr upp lite"
Roligtroligt.
Nu ska jag ladda upp bilder sedan i torsdags och sen kolla på senaste avsnittet av melrose place för att sedan plugga lite till matte.
jag pluggar väldigt intensivt nu just för att jag åker till stockholmo på tisdag och klart jag inte vill ha något plugg med mig dit. Och just för tt jag ska göra så många prov som möjligt dessa veckor så ja kan bli klar med mina rester.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0