Almost there

hallojhalloj!
Jag är så fruktansvärt trött, och feber har jag å.
Hela dagen har jag varit seg och trött och sliten. Har inte haft några viktiga lektioner, utan en "minmap" lektion, en föreläsning och sen gjorde jag matteprov. Det gick skit bra. Jag älskar att jag satt helt själv i ett rum och kunde prata med mig själv, så förstår jag bäst. hah.
Sen bev det middag med ssu på kina och nu är jag hemma. Hann inte handla till nationella imorn tråkigt nog men vi får se om jag hittar något i skafferiet.
Imorn är det äntligen helg, dock kommer jag få plugga aset av mig i helgen men so what. Jag behöver inte gå till skolan och få en massa folk stirra aset av sig. Asså ibland har jag bara lust att fråga " har jag något mellan tänderna" eller " har du ingen tv hemma". Vissa kan inte kontrollera sitt stirrande, snälla. mind your own buisness.
Ja jag ska kika om det finns en bra film på bio, då kanske jag och brudarna kan gå på den. Eller om vi ska ta en filmkväll hos mig.. allt förutom fest, jag är så less på det.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0