at the moment

     



hejhej.
snabb update.
Sitter och pluggar matte, religion och lite miljö.
Jag har prov i princip alla resterande dagar denna vecka. urkul må jag säga.
Fick idag reda på att det är religions prov imorgon, jag som inte varit på en enda lektion. Det är om islam så jag antar att jag ska kunna få fullpott dock så vet jag inte vad hon är ute efter och hela provet handlar inte bara om islam utan man måste jämför islam oc kristendom. Vi får se hur jag gör men det lutar emot nej sidan, även fast jag känner mig ganska säker så bör jag kolla igenom minst en gång.
Sen har jag miljö prov på onsdag, matte prov på torsdag och svenska nationella på fredag.

hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0