final words

hej där.
Klar med packningen nu.
Alla hygeinpartiklar, allt smink, klader, underkläder, sängkläder och såklart min favorti - festkläder, har packats ned. Imorgon tar jag det sista i och det är kameran, plånboken, maten och tandbrsten.
Det gick väldigt segt och jag höll på att yra omkring, lade en ny ansiktsmask som innehåller någon slags lera?
och så målade jag naglarna. Ja allt för att slippa packa. Tillslut fick mamma skrika påmig att jag måsta var klar.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag somnar och vaknar upp i en annan stad.
Jag åker imorgon runt halv tio och är i stockholm halv ett, kommer vara där fram tills lördag natt och jag tror inte jag kommer ha tillgng till internet. Jag ska ta med datan och kameran självklart men jag hoppas jag får tjuva lite internet från någon annan =)

hare gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0