gfest 1 april

I torsdags var det återigen gfest.
Hela dagen stressade jag runt och hade på känn att något dåligt var på väg att hända.
Efter en tandläkartid, ett möte och en träff så skulle jag hem och fixa mig runt halv åtta tiden.
fett besviken på att vissa personer njuter av att ljuga och att vissa utnyttar mina naiva sida så satt jag hade ett långt samtal med pappa som slutade med att vi skrek på varandra, och jag samtidigt som tårarna föll sa att han aldrig mer skulle höra av sig.
Klockan blev då halv tio och mobilen slog inte en enda ton. Jag ringde alla på min kontaktlista som känner den jag sökte, men ingen svarade. Klockan blev då tio och då ryckte jag upp mig och kännde för att dra ner till stadt ha kul och skita i allt.
Träffade personen jag sökte och vi stod utanför och skrek och grät. Sedan lämnade jag henne för hon var berusad och kunde inte kommuniceras med.
Efter många om och med smeg jag in på gfesten och dansade loss, träffade en massa kompisar och en och en annan snygg kille.
Gick till baren och umgicks med folk i min egen ålder. Träffade även en australienare och en kanadensare, aewsome.
Kvällen slutade med lite pussar och hjärtat som slog 100000km/h. auw


Bästaste Ebba, jag och charlie.

En kanadensare, en australienare och tre svenska killar. najs de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0