Im back in town

hej hej hemskt mycket hej.
Jag har haft en underbar almost-a-week i stockholm som fick mig att koppla bort all stress och tämka i momenten.
Stockholm var överasskande, jag gillart. Jag har alltid ställt mig negativ mot huvustaden med alla dess brats och upperclass nobodies, men jag gillar dessa. Med det måste jag slut skriva flr annars kanske ett och annats avslöjas..
Bilder, info och nasty datails kommer allteftersom men nu måste jag ta itu med mitt plugg. Kom på att religionsuppgiften skulle vara inne idag, yaaay.
Men men 2 månader kvar av eländet, solen skiner och jag mår bättre än bra. not bad =)
Nu blir det ut i solen och dricka te tillsammans med min kära laptop med musik spelandes ut högtalarna och tangenter som knappas på, awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0