It's in the past

hej bloggen.
Long time no see.
Har varit en hektisk helg, har för det mesta pluggat ihjäl mig.
Sen har jag även hunnit med solhäng på möljen och festat så att jag nästa däckat.
Det var meningen att vi skulle föra hos niklas och sn dra till buscchen, enånger till ebba som hade fest. Men tyvär fastnade vi där. eller det var inte så tyvär endå, trevligt sällskap trots åldern. En massa fri booze snare låg man ser över toalettsitsen, den hade man inte träffat på, på åratal.
Sen kom jag hem med min vänstra sko och någon annans högra. Även fast de båda var vita converse såg de inte lika ut, mina är nyare och det skiljer två storlekar.
Igår blev det inte så mycket plugg som jag hae önskat då jag har tre prov i veckan. Det fick bli en städdag eftersom huvudet vägde några ton.
Idag har jag varit hema på grund av att min kropp inte orkade lyfta på sig imorse, kännde mig helt hjälplös. Plus att jag har nått konstigt sår på hälen som jag inte vet art jag fått ifrån, och nej dt är inte skavsår.

Tre prov i veckan, ett tal och en uppsats att göra. Känns verkligen som slutspurten and i gotta hang in there.
Ska försöka lägga mig tidigt så att jag kommer upp imorgon, ska nämligen åka buss omänskligt tidigt - 7,30.

nu : Cougar town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0