onsdag

tjenixen.
Blev inge skola idag, jag är hemma och vilar upp mig för jag har blivit smitta. Hade feber igår och jag ligger här med en uppsvullen mage som jag inte vet vad jag ska ta mig till med. Det ser ut som om att jag är gravid. hah.
Om jag får mer ont åker vi in men jag vet inte har tagit pecinllin.. kanske inte är så bra det men jag gjode det endå.
Annars kommer jag stanna inne hela dagen och plugga inför de två prov jag har imorgon och dagen därpå.
Jag och ethel planerar för fullt inför sista april, men hon måste vila upp sig tills dess.
Hittade en grym spotify lista med alla gamla godingar man lyssnade på när man var liten. åh nostalgi =)
Nu ska jag göra smothie.


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0