solhälsning

hallo hallo
en snabb update.
Det har inte hänt så mycket, det som har gjort mig busy är plugget. Och ännu mer plugg ska det bli.
det kommer vara värt mödan sen.
Det bästa är att man kan plugga i solen och bli brun samtidigt =) som jag ska göra strax.
Igår kikade jag och la familia på shutter island, dock somnade jag så jag ska kika klart den idag. Men annars är det bara plugg på listan, jag städade lite snabbt igår men om jag hinner så ska jag fixa till min garderob, för att citera min mamma så "ser det ut som en loppis". Kläder ligger i en stor hög inne i garderoben, där de inte ska vara och så är det blandat använda, smutsiga och rena så det mesta ska egentligen in i tvättmaskinen.

nu: glass, solbrillor, biologibok @ balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0