stockholm part one


Okej. Jag och Lisa åkte härifrån runt halv tio på morgonen. Raka vägen till huvudstaden.
Båda hademed sig jättemycket packning och hade även på sig för varma kläder eftersom det blåste kallt här i hudik. Efter mycket stön så var vi framme och som tur var bodde vi ganska centralt.
Lite vila och mat som lugnade ner magarna så var vi upp på benen igen och stosade runt i stan.
Jag var på jakt efter en balklänning men det gjorde inget om jag hittade lite kläder.
Jag köpte en skinnjacka på HM och även ett par leggings där.
Sen var det bara att åka hem och vila upp sig för morgondagens bravader.
På onsdagen var det inplanerat att vi skulle till Kista galleria som var jättestor. Tre våningar med minst ett hundrafemtio butiker. Vi hade New yorker, hm, gina, sister, brother, mango, monki, espirit, kappahl, jc. Allt möjligt. Det gjorde det ännu svårare att bestämma sig för vilken affär man skulle ge en chans och gå in på och vilka man skuylle utesluta. Man måsta även bestämma sig för vad man vill shoppa.
Det var det problemet med min kompis var, hon ville helt plötsligt ha allting. ALLTING.
Därför blev det att vi gick in på alla affärer, pröva, se, fortsätta, gå tillbaka och så var det hela den dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0