the comeback

halloj!
jag är så sjukt trött nu och mina fötter dödar mig.
Det började med att jag gick hela vägen till skolan, sen vid två gick jag och majda ner på stan. Sen gick jag och ethel hem till mig och hämta en bok och sedan hämtade ut ett paket på Ok. Sen gick vi till stan igen.
En bigmac och strips senare satt vi och chillade på donken och sen blev det hemfärd på mina dojor.
Så jag har i princip gått sju kilometer idag om inte mer. det är tre från mig till skolan. JA! sånt gillas
Nu är mina fötter halvt döda och jag ska för första gången på fyra år lägga mig ner i badkaret och ta ett skönt bad. Anledningen för att jag inte badat är för att efter vi flyttade in i den här lägenheten så tyckte mamma att det inte fick plats med både tvättmaskin och badkar på badrummet så det fick ryka. Men nu har den gjort comeback,
När jag badar ska jag även kolla nya avsnittet av gleeeee, loveit!


Btw så fyller bästaste evelina 17 år idag (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0