torsdag

hallå hallå.
Vaknade för en stund sedan p.g.a min mage, har ont som bara den.
Idag är inget förutom plugg inplanerat. Jag mpste förbreda inför alla himlans prov jag ska göra nästa vecka, det kommer typ bli ett prov/dag. Härligt må jag säga. Men det kommer vara så skönt att bli av med dom.
Nu kom jag även på att vi har svenska nationella nästa vecka, helvetesskit. Temat är relationer, och det låter ju väldigt tilltalande.
Just ja, jag har lovat mig själv en vit april. sköööönt.
Och nästa vecka ska jag vara nördig och ha dataförbud som jag gett mig själv, ingen data på vardagar. Det kommer säkert nått inlägg när jag är på skolan men jag ska hålla mig borta från datan här hemma just för att jag kan sitta här och döda tid, eller som mamma säger värpa ägg. Grejen är den att jag inte gör så mycket, kollar bloggar, läser tidningen, horoskop, kikar på  en film eller de nyaste avsnittet av en serie, bloggar själv och läser lite om kändisar men det händer väldigt sällan. men nästa vecka är det stopp för det.
Nu ska jag läsa lite bloggar tillsammans med min kopp te.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0