try sleeping with a broken heart

Jag sitter här som värsta mesen och lyssnar på depp musik och tårarna väller ner som ett vattefall.
Jag tänker på dig.
Du med det breda leendet som fick mig att må bra varenda sekund med dig.
Du som kom och tog mig med en storm redan från första ögonblicket.
Du som höll mig vaken om nätterna med din underbara stämma och din värme, även fast jag somna visste jag att du låg där och höll ett öga på mig.
Din energi, aura och din entusiasm smittade av sig. Du var inte lik någon annan jag någonsin mött.
Jag älskade din närhet, din ömhet och din underbara generösitet.
Jag ligger här i min ensamhet och tänker på dig, den lilla tid vi hade tillsammans som var den bästa jag någonsin spenderat.
Jag kunde ligga i flera timmar tittandes i dina ögon, simma i dom för dom var så vackra och oskuldsfulla.
Man säger att ögonen är själens spegel och ibland stämmer det, i ditt fall gjorde de det.
Hur kunde du bara försvinna sådär, lämna kvar mig här i denna skit?
Jag förstår ibland inte hur elak och hemsk Gud egentligen kan vara. Mit mig var han det men ifrån din sida var det bara bra, han tog slut på ditt lidande och du har det säkert jättebra däruppe.
Jag tror att Gud sätter ner vissa änglar på jorden för att de har i uppgift att ändra någons liv, påverka någon.
Och sedan när uppdraget är slutfört får änglarna flyga tillbaka, typ som marinsoldater i krig. Tillslut får de åka hem till sig och leva i frid.
Du var en sån, en ängel med ett mission. Ditt mission var att få mig att öppna mina ögon och få mig att må bättre med mig själv. Du klarade av det då men när du tillslut fick åka hem till himlen så bröt fasaden, allt du byggt upp inom mig, optimisten som utnyttjade alla tillfällen att visa/ge kärlek, hon bröt ihop. hon vet inte vad hon ska ta sig till. Som om att vara utan karta i regnskogen. Jag vet att jag mpste hitta min egen väg tillbaka till det men det var mycket bättre när du fanns där vid sidan av och pushade mig.
Du ser säkert mig däruppe ifrån, ibland kanske du suckar och ibland kanske du blir besviken men det här är vad du lämnade efter dig, a broken heart.
Jag önskade jag hade fem minuter till med dig, det hade räckt. För att säga att jag älskade och uppskattade dig för jag tror inte jag tog mig till att säga det nog.
Nu säger jag det en gång för alla, jag älskar dig nu och för alltid. du kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0