vad har flugit i mig ?


omgomgomgomg.
Jag vet inte vad som flög i mig igår men jag tänkte att "varför ansöker jag inte för kul skull, det spelar ju endå ingen roll om jag kommer in till hösten eller inte."
Och rätt som det var klickade jag mig fram och kom till slut fram till "ansök" knappen. Klick sa det bara.
Nu är jag spänd, vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag ställde mig för några veckor sedan på kö till lägenhet.
Det här var impulsivt, bra eller dåligt vet jag inte. Nu ligger allt i guds händer.



iaf så fick jag fin besök för ett tag sedan av sötaste ethel, hon tog med sin hårddisk för vi skulle överföra bilder och greys's.
Jag ska sitta här ett tg till sen ska jag städa min soptipp aka mitt rum och plugga järnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0