vågen v.15

 Just nu händer det inte mycket alls. Du dagdrömmer och funderar, och lägger ner en hel del tid på att planera inför framtiden. Det är många stora saker på gång så du känner inte att livet är tråkigt, snarare är det skönt att få en paus så att du kan hämta andan. Promenader är bra.

kärlek/sex 3
kul/nöjen 3
tur/pengar 3

Det roliga är att det stämmer till fullo.  Framtiden är verkligen i fokus nu, jag tänker på hur jag ska ta mig dit jag vill, vad jag vill, när jag vill det osv. Det är en massa luft tankar (dvs fantasi) men en del kan bli till verklighet. Men det är klart man får dragdrömma/ fantisera, men samtidigt får man inte glömma bort verkligheten och att vissa saker kan man inte uppnå och måste därför ge upp de.  =)


källa : veckorevyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0