A disappointment

jag är så sjukt besviken på mig själv. Jag har pluggat sönder och förbrett mig ordentligt till fysikprovet som jag skulle ha gjort idag, nepp det blev inte som jag tänkt.
Började med att jag mådde dåligt igår och stannade hemma och tog det lungt, gick igenom det sista inför provet. Tandläkarbesök fick jag också klämma in igår. Efter en snabbrunda på stan blev det möte där man inte fick ut så mycket.
Efteråt kom jag hem för att ta itu med disken som legat och väntat på mig i tre dagar.
Efter mycket diskmedel och bubblor ringde en vän till mig och ville träffas.
När jag kommer hem är klockan runt halv elva och jag ska försöka sova men det gick inte. Tandläkarn hade spänt tandställningen så hårt att hela käften värkte. Tog två alvedon och väntade på att det skulle bli bättre samtidigt som jag satt framför någon b-serie i vardagsrummet.
Klockan tickade och tickade och mina ögon ville inte slutas.
Jag tog fram min sjukt tråkiga bok och försökte läsa men det gick inte heller.
Jag drack vatten och sedan ett glas mjölk men det funkade inte.
Det slutade med att jag utnyttade tiden, satt och klippte tånaglarna, målade naglarna och pluggade fysik.
Just när klockan slagit fem kände jag att hela kroppen var på väg att avlida, då somna jag i den sjukt obekväma soffan.
Nu sitter jag här och tjurar för att min klass har redan haft provet.
Jag som lovade mig själv att göra all prov samma dag och itne skjuta upp något eftersom jag har så mycket rest redan. ÅH!
Tandvärken är iaf halvt borta nu, men istället sitter jag och kallsvettas med magvärk och huvudvärk.

Även fast jag är hemma ska jag plugga, hah roligt liv.
Men jag ska ta itu med en uppsats som jag måste lämna in, eller imperfekt där - lämnat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0