Anxiety

ännu en söndag.
Veckan har gorr otroligt fort. Jag harr varit sjuk hela veckan, stannade hemma i tisdags i hopp om att bli frisk till onsdag då jag egentligen skulle göra fysik prov. Men icke. Så ja gick till skolan de resterande två dagarna och vilade upp mig i fredags.
Igår blev det sundsvall med mamma och syrran och lisa.
Syrran hade fotbollscup så vi hejjade på för fullt och sen drog vi till Birsta/Ikea. Skummade igenom lite affärer men hade ingen större lust att spendera pengar jag inte hade. Mamma var däremot givmild och köpte ett litet skrivbord till mig och doftljus och små grejer. Hon bjöd även på mat på MAX. De har godaste hamburgarna och det är så himla fräscht, det enda minuset går till expediten för hennes attityd.
Kom hem runt sextiden, träffade ethel lite snabbt och drog hem.
Har ätit pencillin sen i tisdags och inte har svullnaden gått ner. Min näsa är som niagrafallen och mina ögon som russin. Endå ska jag städa mitt rum lite snabbt och laga mat. Detta gör jag för att inte tänka på hur mycket plugg jag har som väntar.
Men jag får väl ta itu med det senare idag. Fysik, svenskabok och en rescension som skulle har varit inkämnad för ett tag sedan. Oj jag höll nästan på att glömma loggbok till projektarbetet som går segt. åh

ångest dagen nummer ett.


Äy vi höres senare då jag kanske visar lite saker jag fått de senaste månaderna och de sjukt fula kuddarna mamma köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0