Bokrea

hej där.

jag är sjuk fortfarande.
Imorse vaknade jag av att jag kände att jag blödde näsblod, så var inte fallet. Men efter en stund så forsade det ner, jag gillar inte stanken så tur att jag är täppt i näsan men jag såg blodet och höll på att dö. ängeln mamma hjälpte mig, desvärre är det en röd fläck på gårdagens HT.
Jag ska till tandläkaren sen, om jag inte kan boka om det för jag aksnek kan smitta henne..
Men ut måste jag, känns som om jag är en fånge här hemma.
Mamma sa att vi kanske kunde åka ner en stund på stan för det är ju bokrea. Jag ska köpa en bok till min bror, kanske en till mig också. Vi får se.
Min syster ville iaf ha andra boken ur twilight serien, men jag får se vad den kostar och om det är vänligt för plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0