cry it out

hej bloggen.
Jag har sjukanmält mig idag. anledning - ?
Ja det finns ingen riktig anledning, jag mår inte bra bara. Igår grät jag mig själv till sömns. Det är minnen som kommer upp i hjärnan, bilder och ord. Ibland går det bra, jag tänker positivt och håller igen tårarna men ibland känns det som om det är en jordbävning inom mig. Ett skalv jag inte kan kontrollera, och då bryter jag ihop.
Igår var en sån dag.
Ensamheten får mig att minnas, då jag inte har någon att falla tillbaka på känner jag hur långt ifrån mig du är.
Idag är en sån dag då jag ska tycka synd om mig själv, gråta och få ut allt tills jag ska träffa kompisarna då jag bara ska bita ihop och bete mig normalt, för vad är det för normalt med en artonårig tjej som gråter oavbrutet som en nyfödd unge. ne, just vad jag tänkte.
Jag vet att dom finns där om jag har lust att prata men det är ju det att jag inte har lust. Och vad skulle jag säga ? det är inte alla som har varit/är i den här situationen som förstår vad jag känner. Men att veta att dom finns där är guld.
Idag händer inget, jag ska till tandläkaren och spänna och sen ska jag kanske röra på en och en annan muskel på gymmet. Vi får se hur jag mår ikväll och om jag har lust att svettas och afrodansa mig bort för en stund.

nu : teee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0