gfest 29/1

        


Kände verkligen ingen tagg i torsdags, men det ändrades på fredag då ethel ringde och peptalka med mig.
Stressade under dagen med städning och fixing i sista minuten. Både jag och ethel hade inget att ha på oss så jag fick skjuts till henne, efter att jag och en kompis handla nödvändigheter. prövade hennes svarta klänning och den satt som en smäck. Så den fick det bli.
Åkte hem och försökte trycka i mig mat men det gick inte så bra, plattade håret och sminka mig med mina nya ögonskuggor, guld och svart sotning fick det bli.
Sen kom niklas och flickorna med bilen så vi drog till sötisen caroline.
Slutdestinationen var gfesten, den var ok. Inte så mycket folk men grym musik och grymma killar ;)
Att söderhamnare var där gjorde inte det sämre heller.
kvällen avslutades med catfight och en sjukt seeg 53a.


Btw sängen är den bästa uppfunna möbeln någonsin. Och efter en lång workour på dansgolvet så uppskattas den som attans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

runkvirke för resten av livet

2010-02-04 @ 01:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0