sjuk igen

hej bloggen.
jag ligger här i min säng med datan på magen och med tee och medeciner på bordet till vänster om mig.ag har allt i ett sjukan. Jag har ju haft halsfluss ett tag nu och det blev värre i måndags, då gick jag hem ifrån skolan. Febern och snuvan är också på besök. Sen har jag cokså jätteont i örat, det är världens lock. Och imorse hörde jag knappt något. Mamma säger att det kan vara öroninflammation men jag har aldrig haft det så jag vet inte vad jag ska göra, åka till hälsocentralen ?
Vi får se om det gått över imorgon. Jag orkar inte vara hemma längre. Jag kan varken röra mig för jag är så svag, kan inte heller plugga för jag har så ont i huvet och sen kan jag inte heller kolla på film för jag somnar, oaf om jag ligger ner i sängen som är det enda jag är kapabel till.
Jag skulle ha åkt till skolan idag och bara gjort prov men jag pallade inte, mitt huvud snurrade så mycket och skulle jag suttit och gjort prov hade alla förmodligen skrikit att jag skulle snyta mig. Som jag förövrigt har gjort närmare en miljoin gånger och är därför jättefint röd över läppen.

Ne nu ska jag försöka sitta och kolla på film och sticka en halsduk, då kanske jag inte somnar..
Även att det ärfint väder ute och jag inte får gå ut. ååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0