söndag kväll

det blev ingen montering av skrivbord, istället har jag suttit och pluggat och käkat chips jag som inte ens är big fan of chips.
Tog en lånd dusch, närmare bestämt en timme. Stod där och funderade i ånga och det varma vattnet. Scrubbade, peelade, hade i inpackning och hela köret så nu är jag fräsch inför en ny vecka med ännu mera plugg och prov.
För tillfället ligger biologiboken framme och jag skummar igenom den, mycket clelmembran och trådar. provet läre vara svårt eftersom det är så djupt inpå, medan hon sa att vi skulle skrapa på ytan på det vi redan kan sen förra året för att ha som bas till nästa kapitel. Jo men så är det ju verkligen.
Ikväll ska jag slå mig ner framför spiderman 3 som går på tv'n kl nio och tjocka mig med ännu mera chip, justja nämnde jag att det är den värsta sorten också - Sourcream & Onion.
Jag får tjocka mig för jag är sjuk, den här veckan kommer dock bli annorlunda, jag ska plugga järnet och träna aset av mig.

Bye

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0