the good girl

                    

efter en helg inehållandes massa bråk, festligheter, och onytttigheter ska jag sätta mig vid skrivbordet. Japp här ska det pluggas. Främst biologi för provet är imorgon, och sedan även fysik då provet är på onsdag.
Innan dessa roligheter ska jag avsuta det jag påbörhade igår, städningen.
Jag plockade undan allt igår, det enda som är kvar är dammsugning och byte av skrivbord. najsnajs

Varför är det alltid så att man förvandlas till the good girl på söndagar?  Man sover ut, chillar, pluggar och städar.
Tar det lungt och förbreder in för ännu en vecka och ännu en måndag. Sen på måndag längtar man sönder till helgen. hah.


pics: vanity fair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0