2Februari

rinnande näsa, feber, ont i nacken och en grusad hals. kul
Det är vad jag får stå ut med för tillfället. Jag vill inte vara sjuk, det är det värsta som kunde hända nu med tanke på hur mycket jag har att göra nu och hur mycket stress jag får hantera.
Flera rest prov, kommande prov och en massa annat privat.
Studenten ska vara en rolig sak men det är inte många som inte varit med om det som vet hur stressigt det är. Sista terminen är den stressigaste, inte flr att jag varit med om det men igår visade biologi läraren hur hon hade lagt upp planeringen inför B kursen och sen såg sjuk ut. Börjar med första provet om två veckor. Och det fortsätter i världens fart.
Det roliga eller rättare sagt jobbiga är att alla lärare prioriterar sitt ämne och lägger prov när de vill, sen kommer en annan lärare och lägger ett prov samma vecka med kommentaren "Ni måste ha tänktut att det skulle bli såhär"
eller "två/tre prov måste ni räkna med att ha i veckan."
Jag orkar inte plugga hela tiden och inte heller ha två tre prov samma vecka. Det jobbiga är att så fort man pluggat klart till ett prov och slutfört det kommer nästa. Det kommer aldrig ta slut.
Klart det kommer vara värt det sen när man står där med blommor runt halsen med vit klänning som matchar mössan som är fint broderad med ens namn på.
Jaja jag får väl köra på som aldrig förr..

Just ja såhär kommer min mössa se ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0