22jan

länge sen sist. verkligen.
Jag har haft en okej vecka, har sovit lite dåligt, haft ont i magen varit trött och hängig är bara några negativa saker. Positiva grejer är att jag och en kompis verkligen pratat om liuvet efter broman och plnaerat. Det känns så kul att flytta och börja sitt eget liv. Lite tråkigt också för jag har levt här hela mitt svenska liv, dvs så länge jag bott i sverige så har jag bott i en óch samma så kallade stad, hudik. Fast endå känns det som värsta lättnaden att börja om på ett ställe där ingen känner mig och min historia, där ingen kan döma mig.

äsch nu ska jag ta itu med saker jag har inom en mindre framtid, eller ja saker som kan få mig att åka - betyg. Ska skriva en svenska grej som skulle vart inne för ett tag sedan. och så måste jag skriva klart en annan sak också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0