Fullspäckat schema

jag vill dööööö. Har så sjukt ont i kroppen för att inte nämna huvudet. gårdagen vart inte som lanerat men när brukar dagar eller iallafall festkvällar gå som planerat ? ne jag tänkte väl det.
Kanske berätta sen men nu har jag mycket att göra.
To do :
Städa min soptipp
diska två dagars disk
tvätta mina kläder
plugga matte och fysik

De tre första måste jag bli klar med innan fyra. Sen måste jag påbörja min matte D uppgift och kolla igenom ett fysikkapitel jag inte gjort för att sedan göra prov på det.
Lite roligare grejer som jag förmodlingen hinner göra ikväll är att kolla på studentresa och kika vänner säsong 9. Kanske också bestämma mig för vilken färg min balklänning ska vara i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0