home at last

hemma bäst stämmer verkligen. Jag känner mig inte helt comftorable hemma hos pappa.
Igår lyssnade vi på gamla klassiker som michael jackson, eminem , snoop , backsteets och celine dion. Pappa lekte rappare med kläderna osv. kul var det.
Kunde inte somna alls för det var för kallt, jag låg på en madrass, och jag var inte hemma. Så jag var uppe och kolla på en sämst rulle. Sen somnade jag 8, och då ringde mamma och dubbelkolla vilken tid tåget skulle rulla iväg hemåt. Så nu är jag sjukt trött och det syns på mina ögon, och under dom också.
Jag är fortfarande lite sjuk men jag orkar inte vara inomhus en dag till så ska väl möta upp någon senare..
Nu ska jag laga mat och invänta mamma, jag har saknat henne.
Förstår inte hur jag kunde vara en månad i frankrike och inte sakna mamma, jag rinde kanske två gånger i veckan men annars var hon inte alls i mina tankar. Det var en massa på gång då också jobb, festa, bella, stan, festa festa festa. Då blir det kanske att man tänker på henne mindre.. .

äh jag är nog mamma flicka now and then, hur jag än beter mig.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0