ledighet

hej bloggen.
Jag är ledig den här veckan, eller halvt iaf. Gick till skolan i måndags där det var introduktion till två nya ämnen som vi ska läsa - Biologi B och Internationella Relationer. Ett till ämne som är nytt denna termin är religion. Jag har som mål att ge allt i dessa kurser, mvg är målet. Igår var det bara en lektion som stod på schemat och den lektionen var från ett till två därför blev det ingen skola för mig utan jag plugga lite på egen hand.
Men anledningen till varför jag är ledig är för att vi har projektarbetsdagar. Jag och lisa har verkligen kommit igång nu, däremot har vi inte lämnat in loggöcker. Vi ska även intervjua en person om nån vecka.

Idag har tiden gått förbi sjukt sakta, vaknade runt elva, såg stormen och fick ångest. Sen har jag suttit och pluggat fysik för jag har ett restprov nästa vecka. Och även fast vädret suger så blev det gymmet, pumpade i en timme och så gick jag på löpbandet i en halvtimme.

Nu blir det fysikplugg igen och matte D slutuppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0