Lördag

hejdär.
idag har jag gått ihjäl mina fötter på stan. Orsaken - de grymt snygga bootsen jag köpte för ett tag sedan.
Annars var väl staden lika liten och uttjatad som alltid. Mamma hade lite extra cash på sig som hon så gärna ville spendera på oss, blev lite smått och gott. Kasnke visar sen.
Nu ska vi käka fisk och sen ska jag möta ethel för våra regelbundna gossip promenader. I like it =)
Efter det ska jag kika på vänner säsong 9, har nött alla andra säsonger den här är väl näst sista ? Sen har jag även nya avsnitt av heroes, desperate, ugly betty och oth. Får se om jag hinner med allt iikväll. Har lust att gå t och dansa bara släppa loss men vet inte om jag orkar eller om plänkan håller...
Har blivit bjuden på fest ikväll men är lite skeptiskmot personen som håller i den .. Äsch vi får se !
Vad som än händer så ska jag ha kul. För imorn börjar ångesten igen, då ska jag plugga fysik och matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0