morgongympa

hej bloggen, länge sen sist.
Mycket plugg har varit i vägen men även vänner, men klart det går före bloggen.
Idag vaknade jag rätt tidigt för jag somna till en lets dance igår. Efter en god frukost som bestod av ägg (?) så slog klockan elva och då stod jag och mamma inne på gymmet och värmde upp.
Idag fick det bli been och gud vad jag pumpade sönder.
Musiken var ljuv i öronen och basen lagom. En och en halvtimme senare var vi lagomt svettiga och trötta efter en snabb dusch tog vi bilen till Ica Maxi vars kort fyller 20 år. Tårta satt fint.
Sen hittade jag en femma jag som aldrig hittar pengar.
Vi tog en sväng förbi Coop också och jag skämde ut mig..
Nu sitter jag här och känner lukten av den goda maten mamma lagat somn magen bara skriker efter. Försöker gissa mig fram till vilken gryta det är men icke. Ris vet jag att hon har lagat men det är förbjuden del, berättar mer sen om det.
Efter maten ska jag plugga fysik så det ryker i stiften, prov i veckan. En bland fem saker jag ska göra klart till veckan. Värst är ju den franska boken och den tjugofem sidiga powerpointen som min kära lärare gjorde innan han åkte och roade sig i thajalandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0