studies

hallå bloggen.
Har varit fullt upp med pluggande dessa dagar. Sen har jag även träffat lite vänner som jag inte träffat på länge.
Jag och mamma satt och diskuterade igår och kom på att detta halvår kommer bara bli en spending efter spending. En massa resor, studentgrejer och en massa annat privat. Men sen sa hoon ocksåp att det var värt det eftersom jag är den första ai vår familj som tar studenten. ade det inte varit för två mostrar hade jag varit den första att ta klara av hela gymnasiet överhuvudtaget.
Mycket press nu i slutet. Jag som har missat en massa och så har jag rester och sen har jag framtida prov att tänka på .. tufft men jag ska klara det.
Därför ska jag sätta mig med fysiken nu, prov nästa vecka därför är det bra att börja liite i tid.. Sen har jag en inlämning i svenska och musik att göra. För att inte glömm så har jag en fransk bok att läsa, som handlar om andra världskriget. Yeeeeeey


för se om jag överlever och skriver lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0