sunday morning and the sun is shining

hej.
jag vet att bloggen har blivit tråkig på sistone men jag har haft fullt upp. Stan, handla, barnvakt, jobba och plugga, ohjaa plugget.
Idag ska jag skriva en sak jag inte lämnat in på ett tag sen ska jag pliugga matte / fysik. Har prov och inlämningsuppgit.
Igår var jag på gymmet och bastade direkt efter. -Det var så uppfriskande. Jag har helt glömt bort känslan av att svettas och allt som tillkommer när man tränar. Skönt var det och plus i kanten var det när jaqg bastade efter. Hade hårinpackning i håret och bastade i ca 40 min. Jag har hört både att bastu är bra och dåligt. Bra för att man svettas och går ner i vikt men dåligt för det ör en myt. Undra vad som stämmer.. Jag gillar iaf att basta speciellt i detta väder när det är hur kallt som helst och så går man in i ett rum fullt med ånga och bara cillaxar.
Jag skrubbade och peelade och hade ansiktmask och hela köret. Det här ska bli ett måste en gång i veckan. För ibland glömmer an bort att ta hand om sig själv och unna sig själv en hel dag av freedom.
Andra saker jag ska göra i veckan skriver jag lite senare i ett annat inlägg.
Nu ska det skrivas för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0