äntligen helg

hej bloggen.
Vaknade av någon jävla jehovas vittne ringde på dörren klockan tio imorse. Lillsur var jag, ja.
Sen har jag käkat lite godis som jag förövrigt fick med mig hem igår från filmmyset. hah.
Äntligen helg lyder rubriken och det är sant, och äntligen mår jag bättre. Jag är sugen på fest, ja.
Men det får nog vänta tills imorn för ikväll ska jag på ett annat event med min syster och lisa.
Jjust nu läser jag lite mail och bloggar. Mycket på gång på våren. uppvisning, kurser, möten och att bara träffas. Är det så att man mår bättre av lite solljus på våren och går ut mer och är social ?
Ja den är dära dolen den är ju ett mirakel. Gör folk bruna, glada och dödar . ..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0