det negativa med våren

sitter och sorterar och slänger papper.
Två kassar är redan fulla.
Hur mycket skit kan jag ha samlat på mig egentligen ?
jag tror det är jag som är papperssamlaren.
Jag kom ihåg när jag gick i mellanstadiet och min lärare hatade att rötta prov och då sa hon att hon var allergisk mot papper, kul kul. De är lite fyndiga ibland..
Apropå allergi, jag är ju pollenallergiker så nu är tiden inne för att köpa pillren, ta sprutan (som jag ska göra näst vecka, i stjärten) och köpa ett kilo näsdukar. Med rinnig näsa och svullna & våta ögon kommer jag få lida mig igen våren. Den finaste årstiden enligt mig, om man bortser ifrån min allergi.
                  
Det här kommer vara min kära bästis under våren. alltid med mig var jag än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0