It's sunny day, it's a happy day

uppe med tuppen och sjunger och dansar omkring, om det nu jag gör kan klassas som dans.
Men jag har energi som fan. Härligt!
Tror att det beror på solen som skiner in på mitt rum och lyser upp, jag tror att alla mår bättre  av solen.
Jag och lisa planerar stockholmsresa på påsklovet och det är grymt vad kul vi ska ha!
Vi ska vara i en släktings lägenhet som ligger mitt i stan, i fyra eller fem dagar.
Shopping och utgång står högst på listan. Speciellt en balklänning och en studentklänning som jag sett på Hm och en annan jag sett på Topshop.
Jag längtar som fan, aaaaah. Bara några veckor, några prov och några snöflingor bort.
Nu ska jag ta på mig mina glasögon, sätta håret i en knut och ta itu med miljön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0